Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

...και εγένετο blog!!!

Πρέπει να παραδεχτώ ότι η πρώτη φορά που σκέφτηκα να φτιάξω ένα blog ήταν μόλις πριν από δύο μέρες!! Και μια που δεν πρέπει να αφήνουμε για αύριο αυτό που μπορούμε να κάνουμε σήμερα , μου πήρε μία μέρα να εξερευνήσω τον κόσμο των ιστοτόπων και μία να κατασκευάσω από την αρχή - from scratch που λένε και οι άγγλοι - αυτό που από σήμερα θα είναι ένα παράρτημα του σπιτικού μου ... ένεκεν "my home"...

Και επειδή η ώρα είναι λίγο περασμένη , αφήνω γι' αύριο τη συνέχεια. Πάω να βάλω την κόρη μου για ύπνο... Α, δεν σας το πα... Έχω μία κόρη , ένα ζουζούνι , που λίγο πριν κλείσει τα τρία της χρόνια νομίζει ότι είναι νυχτοφύλακας και δεν λέει  να νυστάξει...

Καληνύχτα λοιπόν και ... καλή αρχή!!!

2 σχόλια:

  1. Κι εγώ ένα τέτοιο ζουζούνι έχω κι ένα μικρότερο, οπότε καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς!! Καλώς σε βρήκα Λίζα. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Εμείς θα τα λέμε μιας και το blog σου μου αρέσει και αξίζει παρακολούθησης.
    Ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!
    Λίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως ήρθες Λίτσα μου!!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!
    Καλη βδομάδα και υπομονή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή