Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Barbie : Σχολείο για πριγκίπισσες

Κυρίες μου καλημέρα !!
Την προσοχή σας παρακαλώ !!
Απόψε το βράδυ μεταφέρετε στη μικρή οθόνη 
- μόλις 2,5 μήνες μετά την πρεμιέρα στους κινηματογράφους -
η νέα ταινία της Barbie
Σχολείο για πριγκίπισσες !!


Εφοδιαστείτε με ποπ κορν , συντονιστείτε στις 21.00 ακριβώς στο STAR 
και απολαύστε μαζί με την πριγκίπισσά σας 
μία ακόμα περιπέτεια της Barbie !!

Καλή διασκέδαση !!


Υ.Γ.: Η ανάρτηση δεν είναι σε καμία περίπτωση διαφημιστική.

4 σχόλια:

  1. τι κόλλημα με αυτό το dvd!!αυτό βλέπει μόλις τώρα το κορίτσι μου!!είναι πολύ ωραία ταινία!!την βλέπω κι εγώ μαζί της πολλές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το είδε στο cinema και θα το δει φυσικά και σήμερα. ευτυχώς κοιμήθηκε το μεσημέρι και θα αντέξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα από το προφίλ μου στο Blogger μπορείς να μου στείλεις απευθείας μνμ στο mail μου , αλλά για να μην παιδεύεσαι το email μου είναι
    myhomegr@hotmail.com
    Με χαρά θα περιμένω το mail σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή