Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές online {christmas coloring pages}

Πριν μερικές μέρες , επισκέφτηκα μία φίλη 
και την ώρα που τα λέγαμε , 
η εξάχρονη κόρη της ήταν δίπλα μας αφοσιωμένη 
σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι στο φορητό υπολογιστή της μαμάς της.

Που βλέπεις το περίεργο θα μου πείτε??

Για μια μαμά σαν εμένα , ετών 30 σημειώνω ,
που έπιασα ποντίκι πρώτη φορά στα 13 
και με μία τρίχρονη κόρη ,
που  - εντάξει το παραδέχομαι -
ήδη προσπαθεί να πάρει τη θέση μου
μπροστά στη γνωστή φωτεινή οθόνη ,
αλλά που δεν μπορώ ακόμα να την φανταστώ στα 6 της , 
πόσο μάλλον να γνωρίζω τις ικανότητες που θα έχει τότε ,
απλά είναι περίεργο !!
Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό !!

Ναι , καταλαβαίνω ότι τώρα πια η τεχνολογία αγγίζει τα μικρά μας
από τα γεννοφάσκια τους σχεδόν ,
αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το έχω εμπεδώσει πλήρως.

Παρ' όλα αυτά - για να έρθουμε και στο θέμα μας -
όταν , μέρες πριν την προαναφερόμενη επίσκεψη , 
έπεσε το μάτι μου σε αυτές τις ιστοσελίδες
με online χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές ,
πάτησα το μαγικό κουμπάκι του bookmark στο mozilla μου.

Και τώρα ήρθε η ώρα να τις μοιραστώ μαζί σας ,
για να τις απολαύσετε με τα παιδιά σας ,
ότι ηλικία και αν είναι !!

Το πιο ελκυστικό περιβάλλον εργασίας συνάντησα στο greenjellowithcarrots.com ,
με τρία εργαλεία ζωγραφικής , γόμα και επιλογή save ή print.
( Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για να μπείτε απευθείας στις ζωγραφιές )



Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και ζωγράφισα κάτι για εσάς !!


Πιο απλό , άρα κατάλληλο και για παιδάκια που τώρα εξοικειώνονται με το "σπορ" ,
είναι το thecolor.com , αλλά με πιο όμορφες χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές.


Και ένα δεντράκι για σας !!


Ελπίζω να αρέσουν στα παιδάκια σας.
Περιμένω να μου πείτε τη γνώμη τους ,
αλλά και τη δική σας γι' αυτές τις σελίδες.

Αλήθεια , πόσων χρονών αφήσατε τα παιδιά σας 
να παίξουν στον υπολογιστή σας και με τι ??
Χρειάζεται να επισημάνω ότι όσο τα παιδιά θα ζωγραφίζουν ,
απαιτείται παρουσία γονέα 
- μια που είναι ενεργή μία σύνδεση ίντερνετ -
ή είναι και για σας αυτονόητο , όπως είναι για εμένα ??

Υ.Γ. : Αν ανήκετε στη δική  μου "σειρά" μαμάδων , 
σας περιμένω αύριο
με πολλές χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές για εκτύπωση ,
οι οποίες έχουν ήδη ξετρελάνει τη μικρή μου !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου