Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Απ' όλα έχει ο μπαξές !! {garden cake}

Έχοντας σταματήσει προ πολλού τις προσπάθειες 
να δημιουργήσω τον προσωπικό μου λαχανόκηπο ,
- η θέληση υπάρχει , στην πρακτική τη πατάω -
 έφτιαξα αυτήν την τουρτίτσα για να γιορτάσουμε τα χτεσινά μου γενέθλια !!


Και μόνο κοιτώντας την χορταίνεις !!
Πραγματικά απ' όλα έχει ο μπαξές !!


Και ξέρω τι θα πείτε ...
οι "πατάτες" φυτρώνουν μέσα στο έδαφος
και τα "μήλα" μου μοιάζουν με ντομάτες !!
Προς υπεράσπιση του εαυτού μου ,
τις "πατάτες" τις έχω ξεριζώσει και ακουμπήσει σε παράταξη
για να τις βάλω στο καφάσι μου ...
και τα "μήλα" είναι "μήλα" και όχι ντομάτες γιατί είναι η εποχή τους !!
Σε κάθε περίπτωση ...
σας είχα προειδοποιήσει από την αρχή για την αδυναμία στην πρακτική !!

9 σχόλια:

  1. Τα λάχανα, τα καρότα και οι κολοκύθες όμως είναι υπέροχα!!! Χρόνια πολλά Λιζάκι! Να είσαι πάντα δημιουργική και γεμάτη μεράκι και φαντασία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά!!Ο λαχανόκηπος σου σκέτη...γλύκα!Εύχομαι να εισαι πάντα τοσο δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά!!!Ο λαχανόκηπος έχει μεγάλη επιτυχία φιλιά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτο. Είναι καταπληκτική!
    Χρόνια σου πολλά Λίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλάαα!! Να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς!! Καλέ τι τέλεια τούρτα είναι αυτή;;; πω πω ζήλεψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλά!!!
    Ειναι φανταστική η τούρτα και όλα τα λαχανικά είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!! Υγεία και χαρά και σε σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά !!!Είναι εκπληκτικά όσα φτιάχνεις, μπράβο!!!Πέρνα και από το σπιτάκι μου...Φιλιά θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nice informative post! Here is my blog where I share valuable information too, related to education and technology. Please visit my touch typing blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή