Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Party Finds Sunday - Στολίζοντας χριστουγεννιάτικα σπιτάκια !!

 Ας πούμε ότι το σημερινό πάρτυ αποτελεί μία συνέχεια 
σε πιο οικιακό επίπεδο όμως ...
όσο οικιακό μπορεί να θεωρηθεί βέβαια ένα πάρτυ
που διοργανώθηκε από μία επαγγελματία στα γλυκά , όπως η Jenny.
Θαυμάστε ...



Τρία σημεία τράβηξαν την προσοχή μου 
- εκτός από την υπέροχη διακόσμηση του χώρου 
σε κόκκινο , άσπρο -
... η τούρτα - σπιτάκι ...


... τα κεκάκια "βόρειος πόλος"...


... και αυτά τα ανθρωπάκια - σαντουιτσάκια !!


Ειδικά τα τελευταία μου θύμισαν ότι κάπου έχω και εγώ
ένα κόφτη - ανθρωπάκι , με τον οποίο μπορώ 
να κόβω τα σάντουιτς της μικρής μου για το σχολείο 
για τις επόμενες γιορτινές μέρες !!
Μήπως έχω πουθενά και κανένα κόφτη - δεντράκι ??

Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για να δείτε 
περισσότερες λεπτομέρειες από το πάρτυ.
Μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου